Sponsor Algemeen

Dankzij sponsoring sportieve evenementen tegen lage kosten

Judovereniging Libera organiseert met de steun van sponsoren sportieve evenementen. Dat zijn drie keer per jaar een toernooi en elk jaar in september het judokampweekend. Door de sponsoring en door alleen gebruik te maken van vrijwilligers lukt het al jaren om deze evenementen tegen voor de ouders en kinderen heel lage eigen bijdragen te realiseren. Wij vinden dat de eigen bijdrage voor zo weinig mogelijk gezinnen een drempel moet zijn om de kinderen mee te laten doen.

Naast geldbijdragen worden wij ook gesteund door diverse sponsoren met materiaal of met diensten (bijv. catering, webdesign, verzekeringen). Ook die bijdragen zijn zeer welkom want daardoor kan de vereniging de bespaarde gelden weer anders inzetten.

Tegenprestatie

We vermelden onze sponsoren op de website en op een groot spandoek (zie foto hiernaast). Dit spandoek wordt overigens ook kosteloos verzorgd door een sponsor. Het spandoek wordt altijd geplaatst tijdens onze evenementen. Tijdens onze toernooien hebt u ook de gelegenheid uw reclamebord te plaatsen. Ook hebben we in voorgaande jaren T-shirts laten drukken met de sponsoren hierop vermeld. Uiteraard bent u als sponsor ook altijd welkom op onze toernooien of tijdens het judokampweekend om een kijkje te nemen!

Ook sponsor worden?

De sponsoring bij Libera gaat natuurlijk niet om grote bedragen. En andersom kunnen wij, buiten de genoemde reclame, ook niet heel veel exposure geven. Onze sponsoren waarderen met name de inspanningen van onze grote vrijwilligersgroep en helpen mee om de kosten voor bijv. het judokamp laag te houden.
Wilt u ook sponsor worden of informatie ontvangen over de mogelijkheden? Stuur ons dan een berichtje via info@judovereniging-libera.nl.

Deze website wordt mogelijk gemaakt door dailycms,
voor meer informatie www.dailycms.com.